Αεριοκίνηση

.

cng

.

.

 

 


 

Ακόμη ένα Επαγγελματικό αυτοκίνητο, μετατράπηκε σε CNG μέσω του Προγράμματος Επιδότησης της GAS THEODOROU και του Δικτύου GAS SERVICE.

Η Σχολή Οδηγών του κ. Βουλγαράκη Γεώργιου μετέτρεψε το επαγγελματικό του αυτοκίνητο σε Φυσικό Αέριο…..

aerio2

 

Μάθε περισσότερα »

 


 

Μεγάλη Προσφορά της GAS THEODOROU και των Συνεργείων του Δικτύου GAS SERVICE για μετατροπή οχημάτων σε Φυσικό Αέριο Κίνησης (CNG).

 

prosfora-CNG

Μάθε περισσότερα »

.


.

.

Με επιτυχία ολοκλήρωσαν δύο ακόμη Συνεργεία του Δικτύου GAS SERVICE τα Σεμινάρια Πιστοποίησης της TUV Austria Hellas, φορέα Πιστοποίησης με εντολή της Fysikon, για Εγκαταστάσεις-Συντηρήσεις Φυσικού Αερίου Κίνησης (CNG).

doxara1

Μάθε περισσότερα »

.

.


 

cng

 

Η GAS THEODOROU και τα Συνεργεία του Δικτύου GAS SERVICE ορίστηκαν ως Επίσημοι Συνεργάτες της TUV AUSTRIA Hellas για το Φυσικό Αέριο Κίνησης (CNG)

Η TUV AUSTRIA Hellas ως φορέας Πιστοποίησης σε άμεση συνεργασία με την Fysikon στην προσπάθειά
της για υγιή ανάπτυξη της αγοράς Φυσικού Αερίου Κίνησης στην Ελλάδα, διοργάνωσε το προηγούμενο διάστημα
μία ανοιχτή πρόσκληση ελέγχου & αξιολόγησης Συνεργείων Αεριοκίνησης.

Όπως ήταν αναμενόμενο η GAS THEODOROU και τα Συνεργεία του Δικτύου GAS SERVICE, ορίστηκαν ως
Επίσημοι και Εξουσιοδοτημένοι Εγκαταστάτες Συσκευών Φυσικού Αερίου Κίνησης (CNG) μετά από την Αξιολόγηση
που διοργάνωσε o Φορέας Πιστοποίησης TUV Austria.

 

depa

 

Ήδη στην Λίστα των Εξουσιοδοτημένων από την TUV AUSTRIA Hellas Συνεργείων Εγκατάστασης-Συντήρησης, εντάχθηκαν τα Συνεργεία μας:

.GAS THEODOROU – Γιαννιτσών 181, Θεσσαλονίκη

.GAS THEODOROU Αττικής – Λεωφ. Μεσογείων 383, Αγία Παρασκευή

.GAS THEODOROU Ανατολική Θεσσαλονίκη – όπισθεν Κέντρου Υγείας Θέρμης

.GAS SERVICE ΜΕΝΕΔΑΤΟΣ – Λεωφ. Ιπποκράτους 64, Σαλαμίνα

.GAS SERVICE ΞΑΓΟΡΑΡΗΣ – Γ. Παπανδρέου 54. Αργυρούπολη

.GAS SERVICE ΜΠΟΥΛΕΚΟΣ – Τατοΐου 84-86, Μεταμόρφωση

.GAS SERVICE ΓΙΑΓΙΑΣ – Λεωφ. Μαρκόπουλο Παιανίας

.GAS SERVICE ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ – Βασιλικά Θεσσαλονίκης

.GAS SERVICE ΤΣΑΚΑΛΟΣ-ΤΣΙΟΥΤΣΙΑΣ- 5οχλμ Π.Ε.Ο. Λάρισας-Βόλου, Λάρισα

.GAS SERVICE ΑΦΟΙ ΔΟΞΑΡΑ – Σωκράτους 126, Λάρισα

.GAS SERVICE ΠΛΟΥΜΙΣΤΟΣ – 2Ν ΒΙΟ.ΠΑ. ΒΟΛΟΥ, Βόλος

.GAS SERVICE ΒΗΤΑΣ – ΠΕΟ ΛΑΡΙΣΣ-ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, Τρίκαλα

.GAS SERVICE ΤΣΟΓΚΑΣ – 1οχλμ Λαμίας-Φραντζή, Λαμία

.GAS SERVICE ΕΞΑΚΟΥΣΤΟΣ – Απαλός, Αλεξανδρούπολη

.GAS SERVICE ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΣ – 2oχλμ Ιερισσός-Θεσσαλονίκης, Ιερισσός

Σε λίγο διάστημα, και τα υπόλοιπα Συνεργεία του Δικτύου GAS SERVICE θα περάσουν από τους απαραίτητους Ελέγχους Πιστοποίησης, και θα ενταχθούν και αυτά με την σειρά τους στη Λίστα Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων της TUV & της Fysikon.

Τονίζεται πως με την Ολοκλήρωση του Προγράμματος Πιστοποίησης Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων από την Fysikon,
θα ξεκινήσει το Πρόγραμμα Επιδοτήσεων που θα ανακοινώσει η ίδια, και θα αφορά την μετατροπή Οχημάτων βενζινοκινητήρων ή πετρελαιοκινητήρων σε Φυσικό Αέριο Κίνησης (CNG).

Στόχος της εταιρίας μας είναι να παρέχει το υψηλό πακέτο Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών που ήδη την ξεχωρίζει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό της Αγοράς, και μέσω του Προγράμματος
Επιδοτήσεων της Fysikon.

Μείνετε συντονισμένοι στην εταιρία μας, για να ενημερωθείτε για την Έναρξη του Προγράμματος Επιδότησης.

 

attiki

Πιστοποίηση GAS THEODOROU Αττική

 

depa03

Πιστοποίηση GAS SERVICE ΤΣΟΓΚΑΣ (Λαμία)

 

depa07

Πιστοποίηση GAS SERVICE ΞΑΓΟΡΑΡΗΣ (Αργυρούπολη) & GAS SERVICE ΜΕΝΕΔΑΤΟΣ (Σαλαμίνα)

 

depa04

Πιστοποίηση GAS SERVICE ΜΠΟΥΛΕΚΟΣ (Μεταμόρφωση)

 

 

depa06

Πιστοποίηση GAS SERVICE ΓΙΑΓΙΑΣ (Μαρκόπουλο)

 

depa01

Το GAS SERVICE ΤΣΑΚΑΛΟΣ-ΤΣΙΟΥΤΣΙΑΣ επί το έργο

 

 

 


 

ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ – ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ (CNG)

Τι είναι:
Το Φυσικό Αέριο Κίνησης είναι το πλέον Οικολογικό αλλά και Οικονομικό Καύσιμο Κίνησης Οχημάτων. Σε περισσότερες από 80 χώρες το φυσικό αέριο θεωρείται το πρώτο σε χρήση καύσιμο κίνησης, ενώ στις υπόλοιπες αρχίζει να ανεβαίνει σε ποσοστά χρήσης (κίνησης οχημάτων) τόσο στον ιδιωτικό (Ι.Χ.) όσο και στο δημόσιο τομές (οχήματα δημόσιας χρήσης). Ήδη αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να παράγουν εξ εργοστασίου μοντέλα με δυνατότητα καύσης φυσικού αερίου, ρίχνοντας μια πονηρή ματιά στο άμεσο μέλλον.

Το Φυσικό Αέριο Κίνησης είναι το πιο φθηνό Καύσιμο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα καύσιμα κίνησης, συμπεριλαμβανομένου του Υγραερίου και του Diesel. Δουλεύει σε 200-240bar πίεση, κάτι που σαφώς και απαιτεί υψηλών Προδιαγραφών και Πιστοποιήσεων Υλικά για την Εγκατάσταση, όπως το ΚΙΤ (συσκευή), τη Δεξαμενή, τις Βαλβίδες, κτλ.

Από τι αποτελείται η Εγκατάσταση Συσκευής Φυσικού Αερίου Κίνησης:
Μια Εγκατάσταση ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος Φυσικού Αερίου Κίνησης, αποτελείται από:

ypovivastis

Η εταιρία ZAVOLI pure technology, διαθέτει για κάθε Κινητήρα, την κατάλληλη Συσκευή CNG ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του Κινητήρα, σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, τόσο στη χρήση Φυσικού Αερίου όσο και στη βενζίνη. Οι συσκευές ZAVOLI Φυσικού Αερίου, κοστολογούνται από 700,00€ έως 1.000,00€

Δεξαμενή CNG:
Ένα μεγάλο κεφάλαιο στις Εγκαταστάσεις Συσκευών Φυσικού Αερίου, είναι το θέμα της Δεξαμενής.

Οι Δεξαμενές Φυσικού Αερίου λόγω της φύσης του καυσίμου, διατίθενται μόνο σε κυλινδρική μορφή (δεν υπάρχει τύπος για τη ρεζέρβα του οχήματος, όπως στο Υγραέριο). Παρέχουν μικρή αυτονομία (λόγω των υψηλών πιέσεων) και για αυτό σε πολλές περιπτώσεις προτείνεται η τοποθέτηση περισσοτέρων από μία δεξαμενών. Υπάρχουν δύο βασικοί Τύποι Δεξαμενών CNG που χρησιμοποιεί το Δίκτυο GAS SERVICE.

Οι Τύπου-1 Δεξαμενές, είναι σιδερένιες, με χαρακτηριστικό το μεγάλο τους βάρος, σε σχέση βεβαίως με την αντίστοιχη αυτονομία που   παρέχουν.

Οι Τύπου-4 Δεξαμενές είναι Ελαφριών Κραμάτων, με χαρακτηριστικό το μικρό τους βάρος, αλλά βεβαίως και το υψηλό τους κόστος. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον Πίνακα ενδεικτικών Δεξαμενών Τύπου-1 και Τύπου-4 που χρησιμοποιεί η GAS SERVICΕ, για τις μετατροπές.

Ο Πίνακας περιλαμβάνει στοιχεία για το Βάρος, την αυτονομία (σε κιλά καυσίμου)* και βεβαίως τη Διάσταση των Δεξαμενών (σε mm).

dexamenes2

 

*Για να γίνει πιο εύκολος ο Υπολογισμός της αυτονομίας των Δεξαμενών CNG, υπολογίζεται αντιστοιχία 1kg Φυσικού Αερίου Κίνησης = 1,80lt βενζίνης.

Τι Δεξαμενή να επιλέξω και γιατί;
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, μια Δεξαμενή Φυσικού Αερίου δεν μπορεί να παρέχει την αντίστοιχη αυτονομία που παρέχει μια Δεξαμενή Υγραερίου ή Δεξαμενή Βενζίνης. Αυτό σημαίνει πως στο Φυσικό Αέριο, η επιλογή της Δεξαμενής απαιτεί ανάλυση της χρήσης έκαστου οχήματος.

Ένα όχημα που διανύει καθημερινά πολλά χιλιόμετρα εντός περιοχών που λειτουργούν Πρατήρια Φυσικού Αερίου, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του με μία Δεξαμενή. Εν αντιθέσει, ένα όχημα που επιθυμεί μεγάλη αυτονομία, για μακριά ταξίδια, θα πρέπει θα κινηθεί στην επιλογή τοποθέτησης πολλαπλών Δεξαμενών, επιδιώκοντας τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία. Όπως επίσης γίνεται αντιληπτό από τον παραπάνω πίνακα, οι Τύπου-1 Δεξαμενές αυξάνουν αρκετά το βάρος του οχήματος-κάτι που έχει επίδραση και στις επιδόσεις και στη κατανάλωση.

Για αυτό το λόγο προτείνεται η χρήση τους είτε σε Ι.Χ. αυτοκίνητα, τα οποία όμως δεν απαιτούν τη χρήση πολλαπλών Δεξαμενών (καλύπτουν τις ανάγκες με μια Δεξαμενή), είτε σε Επαγγελματικά Οχήματα (που ούτως ή άλλως έχουν τη δυνατότητα επιπλέον φόρτωσης). Εν αντιθέσει, οι Τύπου-4 δεν αυξάνουν πολύ το βάρος, και μπορεί να επιλέγονται και σε Ι.Χ. οχήματα αλλά και σε Επαγγελματικά.

Εγγύηση Εγκατάστασης:
Η GAS THEODOROU, παρέχει Γραπτή Εγγύηση για κάθε Εγκατάσταση, η οποία καλύπτει και τα εξαρτήματα και τη καλή λειτουργία του Κινητήρα έκαστου οχήματος.

Σε αυτοκίνητα δε που ισχύει η Εργοστασιακή Εγγύηση Κινητήρα, η GAS THEODOROU καλύπτει και την Εγγύηση του κατασκευαστή.

Συντήρηση:
Η Συντήρηση της Συσκευής γίνεται κάθε 20.000χλμ ή 12 μήνες από το προηγούμενο service και περιλαμβάνει μια σειρά εργασιών συντήρησης αναλόγως το ποιό service γίνεται.

Η Συντήρηση της Δεξαμενής γίνεται κάθε 4 χρόνια και ακολουθεί πιστά τις διατάξεις της Νομοθεσίας της Ε.Ε.

 

 

 


 

sigrisi_timon

 


 

Μία ακόμη Εγκατάσταση Συσκευής CNG αυτή τη φορά σε ένα Renault Kangoo.
Η Δεξαμενή που τοποθετήθηκε είναι Τύπου-4, χωρητικότητας 14kg και βάρος μόλις 23kg.
Τοποθετήθηκε με Ειδικές Βάσεις Στήριξης που καλύπτουν τις Προδιαγραφές των Τύπου-4 Δεξαμενών δίνοντας την δυνατότητα στον κάτοχο, να κρατήσει τη Ρεζέρβα του προς χρήση.
Η Συσκευή είναι τελευταίας Γενεάς Bora by ZAVOLI και το αυτοκίνητο πλέον θα κινείται με την μέγιστη εξοικονόμηση που παρέχει το CNG.
Από το πρώτο γέμισμα, η Ωφέλεια ξεπερνάει 19,50€!!!
ren1 ren2 ren3 ren4

 

 

Όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες οχημάτων, επιλέγουν την GAS THEODOROU και την GAS SERVICE για την Εγκατάσταση Συσκευής ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ (CNG) στο αυτοκίνητό τους.
Ακολουθούν φωτογραφίες από πρόσφατη Εγκατάσταση Συσκευής CNG σε αυτοκίνητο μάρκας BMW 523i, 6κύλινδρο με 170hp, στο οποίο τοποθετήθηκε Συσκευή CNG Bora by ZAVOLI 8ης γενεάς, και Δεξαμενή CNG Τύπου-1, χωρητικότητας 10.5kg καυσίμου.
Βάση των χιλιομέτρων που διανύει το αυτοκίνητο, υπολογίζεται πως το ετήσιο κέρδος του με το Φυσικό Αέριο θα ξεπερνάει τις 2.500,00€!!!
bmw2 bmw5 bmw4 bmw1

 

 

Εγκατάσταση σε OPEL CORSA Συσκευής CNG Bora by ZAVOLI, με Δεξαμενή Τύπου-4, 6kg χωρητικότητας.
Η Δεξαμενή του παρέχει μια αυτονομία ίση με 10,2lt, δηλαδή περίπου 170-200klm.
Γεμίζει με 5,01€ άρα με σε σχέση με την τιμή της βενζίνης, ο κάτοχος θα κερδίζει σε κάθε 200klm περίπου 11,79€!!!
opel4 opel5 opel3 opel2 opel1

 

Ακόμη ένα Ι.Χ. θα μπορεί πλέον να κινείται με Φυσικό Αέριο Κίνησης (CNG), χάρη στην GAS THEODOROU.
Σε ένα Mercedes E200 Compressor, τοποθετήθηκε η Συσκευή CNG Bora by ZAVOLI και μια Δεξαμενή Type1 10,5kg καυσίμου,
δίνοντας τη δυνατότητα στον κάτοχό του, να διανύει πλέον τα χιλιόμετρά του με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Η σημερινή Τιμή (κατά το γέμισμα της Δεξαμενής) του CNG είναι 0,845€/kg (τιμή 21/10/2015) και τα 10,5kg καυσίμου, ισοδυναμούν
περίπου με 17,85lt βενζίνης.
Από το πρώτο δηλαδή γέμισμα, και σε κάθε νέο γέμισμα, ο τυχερός κάτοχος θα κερδίζει 15,73€!!!
PA210138XX PA210133XX PA210124XX PA210120XX PA210118XX

 

 

Μάθε για το Φυσικό Αέριο Κίνησης/CNG – video παρουσίαση από την GAS THEODOROU

 

 

 

Πληροφορίες για Φυσικό Αέριο Κίνησης από την πλέον Εξειδικευμένη Εταιρία Αεριοκίνησης στην Ελλάδα, την GAS THEODOROU

1. CNG ο Νέος τρόπος Κίνησης – τεύχος 8 σελίδα 4  http://www.autogas.gr/efimerida/new7/index.html)

2. LPG ή CNG – απάντηση σε βασικά ερωτήματα – τεύχος 9 σελίδες 2-3  http://www.autogas.gr/efimerida/new8/index.html)

3. Δεξαμενές CNG – τι ισχύει; ποιά δεξαμενή να επιλέξω και γιατί; – τεύχος 12, σελίδα 4  http://www.autogas.gr/efimerida/new11/index.html)

4. Νομιμοποίηση Εγκαταστάσεων Φυσικού Αερίου Κίνησης (CNG) – τεύχος 12, σελίδα 6http://www.autogas.gr/efimerida/new11/index.html)