Από 22-12-1999 με το Νόμο 2773 Άρθρο 45 επιτρέπεται η Αεριοκίνηση όλων των οχημάτων, ανεξαρτήτως χρήσης (Ι.Χ, Δ.Χ, ΤΑΞΙ, κλπ). Για να είναι νόμιμη όμως η εγκατάσταση Συστήματος Αεριοκίνησης στο αυτοκίνητο θα πρέπει, η συσκευή και όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν να έχουν έγκριση τύπου από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ο τεχνικός που θα τα τοποθετήσει να έχει πτυχίο τοποθετήσεως συσκευών αεριοκίνησης.
Ο έλεγχος των παραπάνω για τη νομιμοποίηση γίνεται στα Κ.Τ.Ε.Ο..

Βασική προϋπόθεση για το Συνεργείο-Μηχανικό είναι: η ύπαρξη Άδειας Λειτουργίας Συνεργείου Τοποθετήσεως-Συντήρησης και Επισκευής συσκευών αεριοκίνησης στα αυτοκίνητα, με την αντίστοιχη Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος του μηχανικού.

Το αέριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα βενζινοκίνητα (ανεξαρτήτου τεχνολογίας) συμβατικά ή καταλυτικά. Από τον τύπο του αυτοκινήτου εξαρτάται ποιας τεχνολογίας συσκευή αεριοκίνησης θα πρέπει να τοποθετηθεί. Ο Ιταλικός Οίκος Αεριοκίνησης ZAVOLI pure technology και η GAS THEODOROU, ο Επίσημος και Αποκλειστικός Αντιπρόσωπός της σε Ελλάδα και Κύπρο, διαθέτουν Συσκευές Αεριοκίνησης για κάθε τύπο Οχήματος και για κάθε τύπο Κινητήρα.

Η ZAVOLI και η GAS THEODOROU, διαθέτουν Συσκευές Αεριοκίνησης και για Άμεσου Ψεκασμού Κινητήρες. Επικοινωνήστε μαζί μας, ενημερώστε μας για τον Κωδικό Κινητήρα του οχήματός σας, όπως αυτός αναγράφεται στο Πεδίο Ρ5 της Άδειας Κυκλοφορίας σας, και θα σας δώσουμε κάθε σχετική πληροφορία.

Η Αεριοκίνηση δεν επηρεάζει στο παραμικρό,  τις λειτουργίες της βενζίνης. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να λειτουργεί όπως ακριβώς λειτουργούσε και πριν. Απλά μπορεί να κινηθεί ΚΑΙ με το εναλλακτικό καύσιμο (Υγραέριο ή Φυσικό Αέριο).

Τοποθετείται ξεχωριστή δεξαμενή, υψηλών προδιαγραφών, εγκεκριμένη και κατάλληλη για τη χρήση αερίου.

Δεν αφαιρείται τίποτα απολύτως από το αυτοκίνητο. Απεναντίας προστίθενται ορισμένα εξαρτήματα (ανάλογα με την τεχνολογία του αυτοκινήτου), τα οποία του δίνουν τη δυνατότητα να λειτουργήσει ΚΑΙ με αέριο.

Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται εύκολα, γρήγορα με έναν διακόπτη, και όποια στιγμή θελήσουμε. Ακόμα και τη στιγμή που το αυτοκίνητο κινείται, με ένα απλό πάτημα του διακόπτη αλλάζει το καύσιμο χωρίς καμία περαιτέρω διαδικασία.

Υπάρχει Ένδειξη στάθμης του αερίου και είναι πάνω στον διακόπτη επιλογή καυσίμου, ελέγχεται από τη θέση του οδηγού με τη μορφή φωτεινής ένδειξης (led). Επίσης υπάρχει και πάνω στη δεξαμενή όργανο ένδειξης πληρότητας της δεξαμενής σε αέριο.

Η χωρητικότητα εξαρτάται από το μέγεθος της δεξαμενής που θα τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο. Οι Δεξαμενές Υγραερίου έχουν ένα φάσμα 30-100lt, ενώ του Φυσικού Αερίου 3,5-14kg. Η αυτονομία του αερίου είναι ίδια με της βενζίνης ανά λίτρο.

Αυτή τη στιγμή πρατήρια αερίου υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, σε κάθε πόλη, σε κάθε γειτονιά. Κατεβάστε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή autogas.gr είτε σε Λειτουργικό ADROID είτε σε Λειτουργικό IPhone και βρείτε εύκολα και άμεσα, το πλησιέστερο Πρατήριο Αερίου στην περιοχή σας.

Τα πλεονεκτήματα με τη χρήση αερίου είναι πολλά. Οικονομία στα καύσιμα (από τη διαφορά αγοράς ανά λίτρο), μακροζωία του κινητήρα και του καταλύτη (περισσότερα χιλιόμετρα για τα λάδια και τα μπουζί λόγω της τέλειας καύσης), και μηδαμινές εκπομπές ρύπων.

Το κόστος εγκατάστασης μιας συσκευής αερίου στο αυτοκίνητο εξαρτάται από την τεχνολογία του αυτοκινήτου, π.χ. συμβατικό-καρμπυρατέρ ή injection, καταλυτικό μονού ή πολλαπλών ψεκασμών, άμεσου ψεκασμού, υβριδικό κλπ.
Για μετατροπή σε Υγραεριοκίνηση, αναλόγως την τεχνολογία του Κινητήρα, το κόστος ανέρχεται από 500,00€-1.300,00€, ενώ για Φυσικό Αέριο, από 1.180,00€ έως 3.500,00€

Βάση της ισχύουσας Νομοθεσίας, η επανεγκατάσταση Συσκευής Αεριοκίνησης από ένα όχημα σε ένα άλλο, επιτρέπεται μόνο εφόσον τα δύο οχήματα έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη. Τεχνικά, η επανεγκατάσταση Συσκευής Αεριοκίνησης από ένα αυτοκίνητο σε άλλο, γίνεται εφόσον τα δύο οχήματα έχουν την ίδια γενεά Κινητήρες.

Ναι, το όχημα εξακολουθεί να είναι το ίδιο ασφαλές όπως πριν τη μετατροπή. Τα συστήματα μας αποτελούνται από εξαρτήματα που διαθέτουν όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις τύπου και υπερκαλύπτουν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας στην κατηγορία τους. Είναι δοκιμασμένα στις πιο σκληρές και απαιτητικές συνθήκες.         
 Η δεξαμενή αερίου είναι ειδικής σχεδίασης για πιο ανθεκτική συμπεριφορά στη ρήξη σε περίπτωση σύγκρουσης και ειδικές βαλβίδες ασφαλείας και αποκοπής συμβάλλουν στην αύξηση του συντελεστή ασφαλείας.