fbpx
ygraeriokinisi
12Σεπ, 16 12 Σεπτεμβρίου 2016Δημοσιότητα
  • By .

Ενημέρωση για την υγραεριοκίνηση αεριοκίνηση στον Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας

Η GAS THEODOROU είχε την χαρά να φιλοξενήσει στο Περίπτερό της στην Δ.Ε.Θ. 2016, τον Υπουργό Ενέργειας κ. Σκουρλέτη.
Ο Υπουργός ξεναγήθηκε από τον Διευθυντή του Δικτύου  στο stand της GAS THEODOROU στο Περίπτερο 14 της ΔΕΘ, και είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν
απόψεις σχετικά με τις εξελίξεις αλλά και τα προβλήματα του χώρου της Αεριοκίνησης στην Ελλάδα.
Ιδιαίτερη έμφαση από την πλευρά της GAS THEODOROU, δόθηκε στα κίνητρα που οφείλει, ως μέλος της Ε.Ε. να δώσει το κράτος προς τους Ιδιώτες και Επαγγελματίες να
μετατρέψουν το αυτοκίνητό τους σε Αεριοκίνητο, λόγω των οικολογικών αλλά και οικονομικών οφελειών που παρέχει η Αεριοκίνηση.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα κίνητρα που δίνουν οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. στους κατόχους βενζινοκίνητων οχημάτων για την μετατροπή των οχημάτων τους,
είτε με τη μορφή επιδότησης του κόστους Εγκατάστασης, είτε με την μορφή μειωμένων Τελών Κυκλοφορίας.
Ιδίως η δεύτερη πρόταση, η οποία συσχετίζεται με τους Ρύπους των βενζινοκίνητων οχημάτων, και την επιβάρυνση στο περιβάλλον, είναι κάτι που μπορεί άμεσα
να ανακοινώσει το Υπουργείο, υπολογίζοντας τα οφέλη στο Περιβάλλον των μετατροπών αυτών, και συγκρίνωντας τα οφέλη μιας τέτοιας κίνησης με τον περιορισμό των εσόδων από τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Η εταιρία μας εδώ και χρόνια, πιέζει τους Αρμόδιους Φορείς για μια τέτοια κίνηση, παρουσιάζοντας μελέτες που να αποδεικνύουν πως τα οφέλει ενός σημαντικού κινήτρου για την μετατροπή
των οχημάτων σε αεριοκίνητα, είναι υπερ-πολλαπλάσια της μείωσης εισπρακτικών (και μόνο) από τα Τέλη Κυκλοφορίας.

Ενδεικτικά αναφέρουμε:
α) Καθαρότερο Περιβάλλον – Μείωση Ρύπων (προεκτάσεις στην υγεία των πολιτών, στην συντήρηση των αρχαίων μνημείων της χώρας, κτλ)
β) Είσπραξη ΦΠΑ από την μετατροπή οχημάτων σε Αεριοκίνητα
γ) περιορισμών παράδοσης πινακίδων από κατόχους που σήμερα δεν δύναται να συνδυάσουν κόστος βενζίνης και υψηλών τελών κυκλοφορίας
δ) αύξηση της ετήσιας χιλιομετρικής χρήσης των οχημάτων, μιας και με φθηνότερο καύσιμο (στατιστικώς) το αυτοκίνητο κάνει περισσότερα χιλιόμετρα – περισσότερα έσοδα
από ΦΠΑ καυσίμων.

Ευελπιστούμε πως στο λίγο (είναι η αλήθεια) χρόνο που διέθεσε ο Υπουργός, μπορέσαμε να του περάσουμε όλες μας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς, και να δώσαμε
την δυνατότητα να κατανοήσει το πόσο σημαντικό αλλά και οφέλιμο για το κοινωνικό σύνολο είναι η Πολιτεία να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην δημιουργία κινήτρων για την μετατροπή
των βενζινοκίνητων οχημάτων σε Αεριοκίνητα.