fbpx
Συσκευές Αεριοκίνησης
02Μάι, 16 2 Μαΐου 2016Δημοσιότητα
  • By .

Ημερομηνία 15/02/2016

Το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότεροι κάτοχοι Υγραεριοκίνητων Οχημάτων, επισκέπτονται τα Συνεργεία της GAS SERVICE για να ζητήσουν Υποστήριξη σε συσκευές Υγραερίου που τοποθέτησαν σε συνεργεία εκτός του Δικτύου μας.

Όλοι αυτοί, έχοντας αντιμετωπίσει μια σωρεία προβλημάτων και δυσλειτουργιών της συσκευής τους, επισκέπτονται τα Συνεργεία μας με σκοπό να τους προτείνουμε την καλύτερη δυνατή λύση.

Κριτήρια Σωστής Τοποθέτησης

Όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένως εμείς οι άνθρωποι της GAS SERVICE, η σωστή και αποτελεσματική λειτουργία του οχήματος με συσκευή Υγραεριοκίνησης, καθορίζεται από δύο πολύ σημαντικούς παράγοντες:

α) Η ποιότητα της Συσκευής Υγραεριοκίνησης

β) Η ποιότητα της Εγκατάστασης-Ρύθμισης της Συσκευής Υγραεριοκίνησης από τον Εγκαταστάτη.

Οι δύο αυτοί πολύ σημαντικοί παράγοντες, στην ουσία καθορίζουν:

α)Αν η Συσκευή συνάδει με τις ανάγκες του συγκεκριμένου Κινητήρα, σε όλο το φάσμα λειτουργίας του

β)Αν οι Ρυθμίσεις του Εγκεφάλου του Υγραερίου θα συνάδουν με τις Εργοστασιακές Ρυθμίσεις του Εγκεφάλου της Βενζίνης σε όλο το φάσμα των στροφών του Κινητήρα

Όπως τονίζεται από την πλευρά μας, μετά την Εγκατάσταση μιας Συσκευής Υγραεριοκίνησης σε κάθε όχημα, το όχημα θα πρέπει να διατηρεί τις ίδιες Επιδόσεις και τις ίδιες Τελικές τόσο στο Υγραέριο, όσο έχει και εργοστασιακά στη βενζίνη. Μια Συσκευή που συνάδει με τις απαιτήσεις του Κινητήρα και μια σωστή Ρύθμιση της λειτουργίας της Συσκευής, διασφαλίζει τα παραπάνω.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, τονίζουμε πως η Εγκατάσταση ΔΕΝ τηρεί τις προϋποθέσεις της ορθής Λειτουργίας, με αποτέλεσμα μακροχρόνια ή άμεσα, να παρουσιάσει, στην καλύτερη περίπτωση δυσλειτουργία της Συσκευής Υγραεριοκίνησης, στην χειρότερη ενδεχόμενο πρόβλημα στον Κινητήρα.

Τι προτείνουν οι Εταιρίες Παραγωγής Συσκευών Υγραεριοκίνησης

Οι σοβαροί Οίκοι Υγραεριοκίνησης  της Παγκόσμιας Αγοράς, αντιλαμβανόμενοι τις διαφορετικές ανάγκες & απαιτήσεις που έχει ο κάθε Κινητήρας, σε σχέση με τους υπόλοιπους, παράγουν και παρέχουν μια πλειάδα Συσκευών, ώστε να καλύπτουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του κάθε Κινητήρα. Ως εκ τούτου, κάθε brand, κάθε εταιρία, διαθέτει ένα σύνολο Συσκευών και ως Κατασκευαστές, προτείνουν αναλόγως το αυτοκίνητο που έχουμε μπροστά μας, μια συγκεκριμένη Συσκευή η οποία καλύπτει αυτές τις απαιτήσεις.

Όπως γίνεται αντιληπτό, οι διαφορετικές απαιτήσεις έκαστου Κινητήρα, διαμορφώνουν και διαφορετικές προδιαγραφές των αντίστοιχων προτεινόμενων Συσκευών Υγραεριοκίνησης. Το οποίο φυσιολογικά, διαμορφώνει και διαφορετικό Κοστολόγιο της κάθε Συσκευής και άρα της Εγκατάστασης του κάθε οχήματος ξεχωριστά.

Ένα όχημα για παράδειγμα με Υδραυλικές Βαλβίδες με ένα όχημα με Μηχανικές Βαλβίδες, δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις στο τρόπο λειτουργίας του Κινητήρα, άρα η Συσκευή που τοποθετείται στο πρώτο όχημα, καλύπτει διαφορετικές προδιαγραφές από τη Συσκευή που τοποθετείται στο δεύτερο όχημα. Αυτές οι διαφορετικές προδιαγραφές, καθορίζουν και τη διαφορά τιμής μεταξύ της Συσκευής που τοποθετείται στο ένα όχημα και της Συσκευής που τοποθετείται στο άλλο όχημα.

Όλοι οι σοβαροί Οίκοι Υγραεριοκίνησης της Παγκόσμιας Αγοράς, διαθέτουν ξεχωριστές Συσκευές, με διαφορετικά Κοστολόγια, για κάθε τύπο Κινητήρα.

Τι ισχύει στην Ελληνική Αγορά

Δυστυχώς, στην Ελληνική Αγορά, παρατηρείται το φαινόμενο μιας άναρχης και χωρίς πίστη στης προδιαγραφές που απαιτούνται ενασχόληση με την Υγραεριοκίνηση. Πολλοί Εγκαταστάτες, προσπαθώντας είτε για λόγους ανταγωνισμού, είτε για λόγους αναδουλειάς, να κερδίσουν “πελάτες”, αδιαφορώντας για το αυτοκίνητο που διαθέτει ο εκάστοτε καταναλωτής.

Έχουν παρατηρηθεί και καταγραφεί πολλές περιπτώσεις που αυτοκίνητα με συγκεκριμένες προδιαγραφές κινητήρων, φέρουν συσκευές Υγραεριοκίνησης που δεν πληρούν ή δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις των συγκεκριμένων κινητήρων. Για παράδειγμα, σε ένα όχημα Mercedes Compressor, να έχει τοποθετηθεί συσκευή που καλύπτει ιπποδυνάμεις έως 130hp.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι συσκευές υγραεριοκίνησης, στην καλύτερη περίπτωση να υπολειτουργούν (να λειτουργούν δηλαδή έως ένα συγκεκριμένο φάσμα στροφών) ενώ έχουν παρατηρηθεί και δεκάδες περιπτώσεις βλαβών ή ζημιών που έχουν προκαλέσει στους Κινητήρες.

Ως Ειδικοί πάνω στην Υγραεριοκίνηση, γνωρίζουμε πως κάτι τέτοιο, δεν προκύπτει από “έλλειψη γνώσης” ή “ανεπαρκή τεχνογνωσία”, αλλά από καθαρή έλλειψη επαγγελματικής συνείδησης και πίεσης να »κερδίσουμε τον πελάτη».

Όταν για παράδειγμα η Συσκευή που τοποθετείται σε έναν Compressor Κινητήρα, καλύπτει τις προδιαγραφές ενός τέτοιου Κινητήρα, είναι λογικό να κοστίζει και περισσότερο από μια Συσκευή που τοποθετείται σε ένα απλό VWPolo. Ακόμη και αν ο ιδιοκτήτης του οχήματος, για δικούς του οικονομικούς λόγους, οι οποίοι τονίζουμε βασίζονται στην άγνοια που πιθανών να έχει για τις επιπτώσεις μια τοποθέτησης λανθασμένης συσκευής στο αυτοκίνητό του, ζητήσει να τοποθετήσει ένα “φθηνότερο” ή “οικονομικότερο” ΚΙΤ, ένας Επαγγελματίας Εγκαταστάτης οφείλει να του εξηγήσει μια βασική και αδιαπραγμάτευτη Αρχή πάνω στην Υγραεριοκίνηση:

Συσκευή δεν επιλέγει ο Πελάτης (σύμφωνα με όσα θέλει να πληρώσει), ούτε ο Εγκαταστάτης (σύμφωνα με όσα θέλει να χρεώσει). Συσκευή επιλέγει ο Κινητήρας.

GAS SERVICE– Δίκτυο Συνεργείων Αεριοκίνησης με πίστη στις Τεχνικές Προδιαγραφές

Το Δίκτυο GAS SERVICE, Επίσημος και Αποκλειστικός Εγκαταστάτης Συσκευών Αεριοκίνησης του Ιταλικού Οίκου ZAVOLI puretechnology, λειτουργεί υπό την αιγίδα της GAS THEODOROU, της πρώτης και μεγαλύτερης εταιρίας Αεριοκίνησης στην Ελλάδα.

Το Μοντέλο Λειτουργίας των Συνεργείων του Δικτύου GAS SERVICE, βασίζεται σε τρεις βασικές Αρχές:

α) την πιστή τήρηση των Τεχνικών Προδιαγραφών έκαστης Εγκατάστασης

β) την πιστή τήρηση των Τεχνικών Προδιαγραφών έκαστου Κινητήρα

γ) την πιστή τήρηση των Τεχνικών Οδηγιών της εταιρίας ZAVOLI

Βάση των παραπάνω Αρχών, στο Δίκτυο GAS SERVICE, δεν επιλέγουμε το τι Συσκευή θα προτείνουμε στον εκάστοτε ενδιαφερόμενο βάση της οικονομικής του δυνατότητας ή διάθεσης, ούτε βεβαίως βάση του κατά τόπους ανταγωνισμού.

Δεν επιδιώκουμε να είμαστε οι φθηνότεροι, αλλά οι καλύτεροι – αυτό προϋποθέτει την τήρηση των παραπάνω τριών βασικών Αρχών.

Αυτές οι Αρχές, μας έχουν οδηγήσει στην πρώτη θέση στις συνειδήσεις όχι μόνο των Πελατών μας, ανθρώπων που μας εμπιστεύτηκαν για την μετατροπή, αλλά και στις συνειδήσεις όλων των Ελλήνων καταναλωτών.

Για αυτό το λόγω, κάτοχοι οχημάτων που φέρουν άλλες συσκευές, και αντιμετωπίζουν προβλήματα δυσλειτουργίας των οχημάτων τους, επισκέπτονται τα Συνεργεία μας για να ζητήσουν μια πιο Εξειδικευμένη Άποψη των προβληματισμών τους.

Τις περισσότερες εκ των περιπτώσεως, η Λύση είναι μονόδρομος: Αντικατάσταση της υπάρχουσας μη ποιοτικής (σύμφωνα με τον κινητήρα) συσκευής, με την κατάλληλη για το όχημα Συσκευή Αεριοκίνησης.

Για το λόγω αυτό, η εταιρία μας “τρέχει” το πρόγραμμα Απόσυρσης Παλαιάς Συσκευής.

Σε τέτοιες λοιπόν περιπτώσεις, προτείνουμε στους “ταλαιπωρημένους” ιδιοκτήτες προβληματικών συστημάτων Αεριοκίνησης, να αντικαταστήσουμε την παλιά τους Συσκευή με την Νέα Συσκευή Bora by ZAVOLI, παρέχοντάς τους Γραπτή Εγγύηση για τη Λειτουργία του Κινητήρα και βεβαίως για τα Υλικά που θα τοποθετήσουμε.

Όπως συνηθίζουμε να λέμε, εμείς οι άνθρωποι του Δικτύου GAS SERVICE, η Εγκατάσταση Συσκευής Υγραεριοκίνησης είναι μια πολύ σημαντική εργασία – μιλάμε άλλωστε για επέμβαση στο χώρο καύσης του οχήματος, την καρδιά δηλαδή του Κινητήρα.

Όλοι όσοι ενδιαφέρονται για μια τέτοια μετατροπή στον Κινητήρα τους, οφείλουν να προβούν σε μια πολύ σημαντική έρευνα, ώστε να επιλέξουν εκείνη την πρόταση που θα τους διασφαλίσει την επένδυσή τους.

Όσοι εξ αυτών, λανθασμένα έθεσαν εξ’ αρχής ως πρωταρχικό παράγοντα επιλογής το θέμα “Τιμής” και όχι “Ωφέλειας”, σήμερα έχουν μια δεύτερη ευκαιρία να διορθώσουν το λάθος τους.

Επισκεφτείτε το πλησιέστερο GAS SERVICE της περιοχής σας, και ζητήστε περισσότερες πληροφορίες για το δικό σας αυτοκίνητο.