LPG ή CNG ;

Μία Αναλυτική παρουσίαση των δύο Εναλλακτικών Καυσίμων από την GAS THEODOROU

Η Είσοδος του CNG (Φυσικό Αέριο Κίνησης) στην Ελληνική Αγορά, και οι πρώτες μετατροπές αυτοκινήτων σε χρήση CNG ως Καύσιμο, δημιούργησαν μια ευρύτατη συζήτηση στο Καταναλωτικό Κοινό, για το ποια μετατροπή θα πρέπει να επιλέξουν για το αυτοκίνητό τους.

LPG CNG Υγραέριο Φυσικό Αέριο

Η Ερώτηση Λοιπόν Είναι Απλή: LPG (Υγραέριο Κίνησης) ή CNG (Φυσικό Αέριο Κίνησης) Για Το Αυτοκίνητό Μας;

Πρώτα από όλα, η διαφορά είναι στη φύση των δύο Καυσίμων. Το Φυσικό Αέριο δεν έχει την ίδια θερμογόνο δύναμη με το Υγραέριο, με τη Βενζίνη ή το Πετρέλαιο. Η θερμογόνος δύναμη του Φυσικού Αερίου είναι μικρότερη, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο που κινείται με CNG να έχει μειωμένες επιδόσεις κατά 15%.
Ως Καύσιμο, το LPG δουλεύει σε 40bar Πίεσης, ενώ το CNG σε 240bar Πίεσης. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως η Συσκευή CNG είναι πολύ πιο βαριά από μια Εγκατάσταση LPG. Η μεγάλη διαφορά βάρους, εμφανίζεται στη Δεξαμενή Καυσίμου.

CNG Δεξαμενή κυλινδρικός τύπος

Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως ένα μέσο αυτοκίνητο με CNG δεν δύναται να αποκτήσει την αυτονομία που του παρέχει η αντίστοιχη μετατροπή σε LPG, ακριβώς διότι οι Δεξαμενές CNG δεν χαρίζουν μεγάλη αυτονομία.
Βεβαίως, για αυτό το λόγο υπάρχουν οι Δεξαμενές Τύπου 4 (Ανθρακονήματα) για να δύναται κάποιος που επιδιώκει μεγαλύτερη αυτονομία, να προσθέτει παραπάνω της μίας Δεξαμενής Καυσίμου.

Συμπέρασμα LPG CNG Υγραέριο Φυσικό Αέριο Κίνησης

  • Το CNG είναι κατά 30-35% φθηνότερο καύσιμο από το LPG.
  • Για ένα αυτοκίνητο, που δεν απαιτεί μεγάλη αυτονομία, καλύπτοντας τις ανάγκες χρήσης του με μια δεξαμενή αυτονομίας 100-200 περίπου χιλιομέτρων, η εγκατάσταση συσκευής CNG είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή.
  • Ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο επίσης, το οποίο δεν απαιτεί ελεύθερο χώρο αποσκευών, σίγουρα θα επιλέξει συσκευή CNG, διότι μπορεί να τοποθετήσει 2-3 δεξαμενές CNG, χωρίς να σκέφτεται τις επιπτώσεις του δεσμευμένου όγκου.
  • Για την πλειονότητα βεβαίως των Ι.Χ. της χώρας μας, που είναι μεσαίου κυβισμού και επιθυμούν μια αυτονομία περί των 400-500 χλμ, η επιλογή συσκευής LPG σίγουρα θα κάλυπτε πλήρως τις ανάγκες τους.

Ανάλυση Ωφελείας

Στοιχεία οχήματος
Μέση κατανάλωση lt ανά 100χλμ
Ετήσια χιλιόμετρα Χιλιόμετρα ανά έτος
Τιμή βενζίνης ανά λίτρο
Τιμή Υγραερίου ανά λίτρο
Τιμή φυσικού αερίου ανά κιλό
Κοστος άνα Καύσιμο
Κόστος βενζίνης € ανά έτος
Κόστος LPG € ανά έτος
Κόστος CNG € ανά έτος
Κέρδος άνα Καύσιμο
Κέρδος με LPG € ανά έτος
Κέρδος με CNG € ανά έτος
Ημερομηνία
Υπεύθυνος Ενημέρωσης

Τύποι και Χωρητικότητα Δεξαμενών LPG, CNG

LPG
lpg δεξαμενη autgas theodorou υγραεριοκηνηση αεριοκινηση gas service
ΤΥΠΟΙ Κυλινδρικές (για χώρο Αποσκευών)
Στρόγγυλες (για χώρο Ρεζέρβας)
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Από 24lt έως 100lt
ΒΑΡΟΣ Από 20kg έως 25kg
Καθορίζει το τελικό κόστος της μετατροπής η Επιλογή Δεξαμενής; Όχι, το τελικό κόστος μιας μετατροπής σε LPG συμπεριλαμβάνει
όποια Δεξαμενή και να επιλεγεί, εκτός ειδικών περιπτώσεων που απαιτείται Ειδική Βάση Στήριξης
CNG
cng δεξαμενη autgas theodorou υγραεριοκηνηση αεριοκινηση gas service
ΤΥΠΟΙ Τύπου 1 (σιδερένιες)
Τύπου 4  (ανθρακονήμματα/ελαφριού τύπου)
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Τύπου 1: από 3,5kg έως 12kg
Τύπου 4: από 6kg έως 14kg
ΒΑΡΟΣ Τύπου 1:από 25kg έως 80kg
Τύπου 4:από 11kg έως 25kg
Καθορίζει το τελικό κόστος της μετατροπής η επιλογή Δεξαμενής;  Ναι, το τελικό κόστος μιας μετατροπής σε CNG καθορίζεται και διαμορφώνεται
από τον Τύπο και την Διάσταση της Δεξαμενής που επιλέγεται, καθώς και από το κατά πόσο απαιτείται Ειδική Βάση Στήριξης της Δεξαμενής.
προσφορα autgas theodorou υγραεριοκηνηση αεριοκινηση gas service
ΖΗΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ